13. mars 2026

Natalie Aldema Band
Softly in the Blue

Om utgivelsen

Softly in the Blue er debutalbumet til Natalie Aldema Band, og består av nyarrangerte tolkninger av jazzstandarder i et åpent og stemningsbasert uttrykk. Med tekstnær vokalformidling, rom, dynamikk og et nedstrippet lydbilde utforsker prosjektet et musikalsk landskap der klassisk vokaljazz møter et mer moderne og atmosfærisk formspråk.

Albumet ble utgitt 13. mars 2026 og er spilt inn med Asle Røe (gitar og arrangement), Morten Kvam (kontrabass) og Jarle Vespestad (trommer).

Musikere

Natalie Aldema - Sanger
Asle Roe - Gitarist
Moerten Kvam - Kontrabass
Jarle Vespestad - Trommer
-

Lenker

Fra forsiden

Waldemar 4 - Herr Nilsen - 6. juni 2026

Helt der oppe

KONSERT: Trygve Waldemar Fiske leder en kvartett langt flere kunne hatt godt av å høre.

Nyhet

Sesongåpner med ny musikk

Håvard Wiik har skrevet ny musikk til Cimota på bestilling fra Nasjonal jazzscene i samarbeid med Stavanger Jazzforum og Bergen Jazzforum. Det blir verdenspremiere på musikken når bandet åpner konserthøsten på Victoria i Oslo 28. august, før de fortsetter videre til Stavanger og Bergen.

Meld deg på vårt nyhetsbrev